2015. május 9., szombat

Újabb díj!




Köszönöm a díjat Hannának! <3


Szabályok:
- Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
- Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad! (nem írhatod azt, amit ő már leírt!)
- 12 dolog a saját blogodról!
- Válaszolj a 12 kérdésre!
- Tegyél fel 12 kérdést, a saját blogoddal kapcsolatban!
- Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés, legyen az kritika, véleményezés, vagy esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy ez építő jellegű legyen!
- Cseréljetek linket egymással!
- Legalább 12 embernek küld tovább!
- Ha beszállsz ebbe a projektbe, akkor a kis kép linkje mindig vezessen arra a blogra, amelyikre az én képem vezet! (Én nem tudtam a képre tenni a linket, ezért az alatt van!)





12 dolog Hanna blogjáról:
1. Egy misztikus történet, amiben a főszereplő a pokolból származik
2. A főszerepben egy erős nő(!) van, aki nem képes érezni.
3. A történet E/3-ban játszódik, mégis van egy valaki, akit nyomon követünk. (Nimue)
4. Nimue próbált beilleszkedni, hogy eltűnjön Genatekt szeme elől, de mégis megtalálják.
5. Amikor Nimue-t elkapják, és megakar szökni, a legelső próbálkozása sikertelen, ami után napokig bezárják, és kínozzák.
6. A történet pokoli teremtményekkel foglalkozik, ezen belül viszont vannak ellenségek és "szövetségesek" is.
7. A fejezetek nagyon kiszámíthatatlanok. Amikor kezdődik egy nyugodtam jelenet, akkor hirtelen elrabolják a főszereplőt, vagy éppen megölnek két bűnözőt. :3
8. A részek mindig valamilyen csattanóval érnek véget, és így az olvasó lukas oldallal várhatja a következőt.
9. A fejezetek elején van egy idézet, ami kapcsolódnak a részhez.
10. A nevek nagyon egyediek, nem azok a megszokott, angol/amerikai-ak, hanem inkább valami ősi eredetűek.
11. A verekedős/kínzós/menekülős jelenetek nagyon hitelesek, nem az a fajta megpofozza és ezzel el is intézte a nagydarab, kigyúrt férfit.
12. A történetben sok természetfeletti lény van, de ezúttal teljesen máshogy előállítva, más oldalon állva, más képességekkel, más célokkal. (Itt ha meghallod, hogy vámpír, nem egy csillámpóni jut az eszedbe, hál' az égnek:P)

12 dolog az én blogomról:
1. A történeten hetekig dolgoztam, az első ötletem egy múltban játszódó háborús történet volt, és ebből lett egy fanfiction.
2. Műfaja: Misztikus, thirrel, romantikus
3. A történetemben vannak dolgok, amik úgy születtek, hogy éjszaka megálmodtam, reggel leírtam, és létrehoztam belőle valamit.
4. Egy résszel általában nagyon sokat szenvedek, szinte soha nem olyanra sikerül, amilyenre szeretném, ezért egy-egy jelenetet van, hogy többször is átírok, ami megesik, hogy napokig eltart.
5. A szerelmi szál először nem is volt tervben, csak később tettem bele, amikor már az egész történetet végigterveztem.
6. Először E/1-ben akartam elkezdeni a történetet.
7. A démonok nevei spanyolul vannak, de a betűk sorrendjét kedvem szerint cseréltem fel bennük.
8. Az idézetek nagy része anime-ből van, de megesik, hogy én találom ki őket.
9. Minden szereplőnek megvan a maga szála; mindenkinek van célja, álma, teljesíteni való "feladata", amik befolyásolják a történetet.
10. Bár sok lesz benne a véres és beteg jelenet, a romantikus szál miatt a szereplőknek lesz egy jó oldala is.
11. Sassy neve a történet során megváltozik, mivel démonná lesz.
12. Sassy teremtője az én kedvenc színésznőm, és azért őt választottam erre a szerepre, mert a blogban egy erős női jellem, aki mindig segíteni próbál teremtményének, de közben az ő sötét oldala is megvan.

12 válaszom:
1. Eltudtad képzelni a poklot a leírásaim alapján?Én olyannak tudtam elképzelni, mint egy hatalmas trónterem, amin nincsenek ablakok, a föld alatt van. Genatekt ült a trónszéken, mellette pedig Nimue. A plafonon emberek mozogtak egymás hátán, mint valami csótányok. Nekik a külsejük persze meggyötört volt, és riadtan menekültek minél messzebb Genatektől.
2. Nimue helyében te elszöktél volna, vagy ot maradtál volna a pokolban? Minden képpen elszöktem volna. Ki az, aki hagyja, hogy megöljék őt??
3. Mit gondolsz Nimue-ról? Szimpatikus karakter? Színésznek vagy énekesnek látod a képzeletedben? Nimuéval teljesen elégedett vagyok, imádom őt, az erős jellemét, ahogy próbál beilleszkedni, és érzelmei híján is kedveskedik az emberekkel. Igazából számomra egy színészhez hasonlít, aki számomra nagyon fontos, mert a valóságban ő is egy ilyen erős, magabiztos jellem. (Angelina Jolie)
4. Szerinted jó ötlet a képes idézet a fejezetek elején? Vagy inkább a fejezetekben különböző helyekre illesszem be? Esetleg egyáltalán nem kell kép? Véleményem szerint ez egy nagyon jó megoldás! Egyedi, és így több képet is beletehetsz, amiket esetleg abba a fejezetbe szerettél volna útközben tenni. Szerintem felesleges a történeten belül, az olvasók képzeljék csak el saját maguk! :)
5. Elégedett vagy egyes jelenetek részletezésével? Igen, sőt! Szerintem nagyon is jó, hogy részletezed őket, és ügyesen is csinálod! Ilyenkor belelehet esni abba a hibába, hogy minden egyes dolgot leírsz, és az olvasó szétunja magát, de a másik eset is megvan, amikor pedig kiugranak jelenetek az olvasó fejéből, mert nem részletezted eléggé. Te viszont szerintem pont megfelelő mennyiséget írsz le!
6. Több, vagy kevesebb véres jelenet legyen? TÖBB! TÖBB TÖBB! :3
7. Kedvenc teremtmény a 2. fejezetben felsoroltakból? Boszorkány. Őket szeretem eredetileg is a legjobban, mert mindenki rossznak állítja be őket, de ha jobban belegondolunk, akkor elég szomorú múltjuk van.
8. Galen helyében elengedted volna Nimue-t? Én csak úgy engedtem volna el, ha én is vele mehetek, mert hát, ki akarja, hogy megbüntessék?
9. Galenről mit gondolsz? Hogy képzelted el? Igazából csak egy egyszerű férfit képzeltem el, akinek vannak rendes érzelmei, és hiányolja a szeretetet.
10. Genatektet hogy képzelted el? Úgy, mint az éhezők viadalában szereplő Wes Bently-t. (Katt a névre)
11. Galen és Nimue kapcsolata hogyan fog szerinted kialakulni a jövőben? Szerintem ez lesz majd az az erős baráti szál, amit emlegettél.
12. Elnyerte a tetszésedet a történet? Persze, de ezt már mondtam is! <3 Kedvenceim közé tartozik mostanra!!


12 Kérdésem:
1. Melyik eddig a kedvenc szereplőd, és melyiket utáltad a legjobban? Miért?
2. Mi az, ami nagyon megfogott a történetben, és miért?
3. Mi a véleményed Muerte karakteréről?
4. Melyik jelenet volt számodra a legkedvesebb, esetleg amelyiken komolyabban elgondolkodtál?
5. Hogyan képzeled el a történet végét?
6. Melyik volt a legutáltabb jelenet a történetben, és miért?
7. Szerinted Sassy jó, vagy rossz lesz? (Ha jó, mit értesz az alatt, ha rossz, mit értesz az alatt)
8. Ha megtalálja a tettest, szerinted mit fog tenni?
9. Muerte helyében mérges lettél volna Sassy.re, amiért nem hitt neki? Ha igen, mit tettél volna?
10. Sassy helyében te hittél volna Muerte-nek? Miért?
11. Mi a véleményed a párbeszédekről?
12. Elnyerte a tetszésedet a blogom?:)


5 megjegyzés:

  1. Szia Lia.
    Nagyon szépen köszönöm a díjat. Egyáltalán nem számítottam rá.:)
    A blogod nagyon jó, tetszik a történet és csak azt tudom mondani, hogy csak így tovább, szurkolok neked!
    Nos, a kampány az olvasókért ötlet nagyon jó. Szóval, cserélünk linket?:"DD
    Üdv: Dorina Mary

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dorina!
      Nagyon szívesen! ;)
      Köszönöm a dicséretet, igyekezni fogok! :)
      Igen, benne lennék a cserében!
      Ölel, Lia C! <3

      Törlés
  2. Sziaa! :D

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, amint lesz rá időm meg is csinálom a te blogoddal is. ^^

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy időt szánsz rá! :)
      Ölel, Lia C!

      Törlés
  3. Sziaaa! <3 nagyon röstellem, hogy most írok csak, majdnem két hónap elteltével, nincs rá mentségem, haragudj nyugodtan, megérdemlem. Na de jobb később, mint soha^^ Köszönöm szépen a kimerítő válaszokat, néhányat elolvasva igazán kellemes meglepetés ért, továbbá azt, hogy olvasod a blogomat, és, hogy szántál időt a díj kitöltésére. Egy szóval KÖSZÖNÖK MINDENT <3 Puszi :)<3

    VálaszTörlés